1. JARNÍ OBRANÁŘSKÝ ZÁVOD - LIBEREC

1. JARNÍ OBRANÁŘSKÝ ZÁVOD 2012

Poslední březnový den naše ZKO Arnema - Liberec uspořádala obranářský závod pro kategorie ZZO, ZM, ZVV1, ZVV2, ZVV3 a IPO1. Nahlásila jsem Domečka do ZVV1. Tréninky jsme poslední dobou spíše nestíhala a tak se trénovalo minimálně. Týden před závody jsem si přečetla zkušební řád a tím jsem končila. :-) 

Nastal den D. Posledních x týdnů před závody bylo počasí nádherné, sluníčko svítilo, chodilo se v tričku a zrovna na den D muselo být hnusně. Padali nám v průběhu kroupy, sněžilo, pršelo i z boku. Přesně něco pro mého gaučového Domina. Naštěstí nás přijeli podpořit přátelé z Frýdlantu a Semil, za což děkuji :-) Hlavně Ivuš za výborný domácí Bailyies :D  

Jako první nás čekala poslušnost. Po dlouhé době jsem Dominovi na poslušnosti vůbec nevěřila. Bála jsem se toho jako čert kříže. Bohužel moje obavy se ukázaly jako oprávněné. Bohužel všechny chyby jsem si vytvořila sama (delší přípravu před startem, špatně načasované povely, atd.....). Bohužel Domino má občas takový úpadek, který se objevil právě i před poslušností a nepodařilo se mi ho už nahodit :-/ Takže celá poslušnost byla bez klasické chuti. Nahození přišlo až po odložení. Krásně a s chutí jsme dokráčeli k panu rozhodčímu J.Kolářovi na odhlášení a z placu. :-) Odšlapali jsme si 85bodů. Zatím krásné 7. místo z 8 :D 

Při přípravě na obrany nás zastihlo krupobití, silný vítr, déšť, sníh.... Domino stál jako zmoklá slepice v kaluži bláta před vchodem na plac a jeho pohled byl naprosto čitelný. Jeho pohled mi říkal, že tohle je fakt už naposledy co se mnou někam jel, tohle už je jako dost. Ale při mém pohledu asi pochopil, že mi taky není nejlíp, bundu jsem měla už skrz na skrz promočenou, ponožky jsem si mohla ždímat. Nakonec se hecnul a předvedl pěknou skoro čistou obrany. 

Za což mu moc děkuji, myslim, že zas o kousek překonal své vnitřní já. Odkousal si 91. bodů a pochvalu rozhodčího i diváků. 

Z celého závodu jsem si odnesla opět pár poznatků a věřím, že příští závody už budou lepší. 

 

FOTO - Iva Markvartová 

VÝSLEDKY